środa, 8 lutego 2012

KLUB MAM KIELCE

Klub Mam Kielce jest pomysłem dla rodziców aktywnych, ciekawych świata, poszukujących własnej filozofii wychowania, pragnących po urodzeniu dzieci nadal inwestować we własny rozwój i mądrze wspierać rozwój dziecka.

Nasza propozycja skierowana jest do mam, ojców, dziadków, opiekunów, w różnym wieku i z różnymi doświadczeniami, wszystkich dla których bycie z dzieckiem jest przygodą i którzy pragną wiedzieć więcej i dzielić się z innymi swoja wiedzą.
Spotkania odbywają sie w przedszkolu BOBORAJ (osiedle KSM). Miejsce spotkań przystosowane jest do potrzeb najmłodszych dzieci.

OFERTA KLUBU MAM

Klub Mam Kielce jako jedyny prowadzi ogólnorozwojowe zajęcia zabawowo-edukacyjne dla najmłodszych dzieci od 3 miesiąca życia do 3 lat.

Jako jedyni w mieście organizujemy szkolenia z zakresu noszenia dzieci w chustach i nosidłach miękkich.

Oferujemy szkolenia dla rodziców i przyszłych rodziców o bardzo szerokiej tematyce m.i z zakresu pierwszej pomocy dzieciom i niemowlętom, warsztaty o tematyce wychowawczej, zdrowotnej i pielęgnacyjnej.

Współpracujemy z licznymi specjalistami z różnych dziedzin.

Nasze osiągnięcia i kompetencje doceniło m.i. Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka, powierzając nam prowadzenie zajęć z zakresu chustonoszenia w szkole rodzenia VITA.